Jeannas Universum

22 september 2011

Jag jobbar!

Filed under: Family, Lukas — Jeanna @ 15:32

I måndags förmiddag begav jag mig av till Hasselbacken. När jag svängde in på tomten och parkerade möttes jag av Lukas som var i garaget och pysslade. ”Hej Jeanna!”, sa han glatt och vinkade till mig med sina små smutsiga händer! ”Hej min älskling!”, ropade jag tillbaka ”Vad gör du?” . ”Jag jobbar!”, svarade Lukas och kom utkonkades på några rör som han hade hittat i garaget. Han gick fram till andra änden av garaget, monterade ihop rören och sa sedan stolt ”Titta, nu kan det rinna vatten!”  Han lämnade rören och gick fram till mig och gav mig en kram varpå han hittade på sina händer, höll upp dom framför mig och sa: ”Man blir smutsig av att jobba!”

Som jag älskar denna lille 2-åring! Och vad jag älskar att få vara en del av hans liv just nu när han är i denna härliga ålder!


”Jag jobbar!”



”Titta, nu kan det rinna vatten!”


”Man blir smutsig utav att jobba!”

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

