Jeannas Universum

22 september 2011

När Hortensiorna inte längre är vita

Filed under: Flowers, Interior Design — Jeanna @ 15:02

Kommer nu ihåg att jag i början på sommaren köpte vita, stora hortensior  till mitt köksfönster? (Om inte så klicka på länken.) Dessa vackra blommor har nu bytt färg och blivit grönröda under sommaren och eftersom jag vill ha vitt i mitt köksfönster har jag nu ändrat om; Nya blommor och nya krukor har införskaffats till köksfönstret och de grönröda hortensiorna har nu fått ett nytt hem hos min mamma.

 
Mitt ”nya” köksfönster.


Denna färgen hade mina fd vita hortensior förvanlats till under sommaren.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

