Jeannas Universum

30 september 2011

Killar sommaren 2011…

Filed under: Music, myself and I, Seasons, TV, Videos — Jeanna @ 00:00

…blev det inga för mig (inte i våras heller för den delen ska påpekas). Till allas förvåning, tydligen… Under hela sommaren har jag fått antydningar och frågor om jag inte träffade någon, men ack nej…  Varför skulle jag?

1. Officiellt har jag någon på andra sidan Atlanten.
2. Jag klarar mig alldeles utmärkt själv och jag behöver inte en man i mitt liv för att känna mig hel. (Jag måste även påpeka att detta senaste halvåret  har varit det psykiskt bästa i mitt liv; Jag har bara haft mig själv att rå om och har inte behövt rätta mitt liv efter och/eller ta hänsyn till någon annan. -Underbart skönt!)

”Boys of summer” eller ”Playing with the boys” blev det alltså inte för mig detta året, men jag bjuder er på låtarna med dess titel för de är underbart härliga 80-tals låtar!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

