Jeannas Universum

30 september 2011

Torsdagsmys

Filed under: Dining — Jeanna @ 10:18

Igår hade jag torsdagsmys, helt alena! Efter att ha slitit hela dagen tillagade jag en kantarellsoppa på kvällen och drack ett glas vin till. (Efteråt undrade jag varför jag  drack vin, jag är ju inte speciellt förtjust i det så vidare det inte är mousserat. Men det är på något sätt som att jag då och då måste prova att dricka vin för att se ifall min inställning till denna dryck har förändrats) Till efterrätt blev det glass.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

