Jeannas Universum

24 oktober 2011

Dagens höstbild

Filed under: Nature — Jeanna @ 03:57

4 kommentarer »

  1. Härligt med hösten, älskar alla färgerna på träden..mysigt!

    Kommentar av petra — 25 oktober 2011 @ 08:24

    • Jag med! Oktober månad är fantastiskt!🙂

      Kommentar av Jeanna — 25 oktober 2011 @ 14:45

  2. Oktober är en fantastisk månad, har tänkt på det hela veckan, här är det mest gult nu – så oktober borde kallas the yellow month…😉 Färgerna är så fina på dina bilder! Idag när vi åkte hem från Åhus strand så njöt jag av alla fina träd vi passerade, bokskogarna är helt fantastiska nu!

    Kommentar av Linnea — 27 oktober 2011 @ 20:15

    • Jag kan inte göra annat än att instämma med dig! Okrober är numera min favoritmånad tror jag för allt är så vackert i sina färger.🙂

      Kommentar av Jeanna — 28 oktober 2011 @ 04:04


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

