Jeannas Universum

28 oktober 2011

Happy Halloween

Filed under: Seasons — Jeanna @ 17:35

På måndag är det Halloween vilket gör detta till Halloween weekend. Jag har fullt upp de närmaste dagarna med massa spännande och roliga saker och vill därför redan nu passa på att önska er alla ”Happy Halloween”.  Fler utav er är formodligen inte alls lika togik i denna amerikanska högtid som jag är (som absolut älskar den!) så till er säger jag då bara ”trevlig helg”.

Jag bjuder er på lite av mitt Halloweenpynt: Fyra ljuslyktor med Halloweenkaraktärer.

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

