Jeannas Universum

7 november 2011

Celinas doppresenter

Filed under: Celina, Gifts — Jeanna @ 19:21

Celina Aurora Theres döptes den 30 oktober och jag hade tyvärr inte möjligheten att närvara. (Nu är jag inte ett själviskt as som inte bryr mig om familjehögtider: Innan jag bokade min biljett till USA så frågade jag när hon skulle döpas, sedan ändrades tyvärr datumet och då hade jag inte möjlighet att boka om min biljett.)

Lilla Celina fick två av sina doppreseter av mig igår (hon ska få en lite senare som jag ännu inte vill nämna eftersom varken Jamie eller Cissi har sett den). Eftersom hon heter Aurora efter törnrosa körde jag på det spåret och köpte:

En inbunden sagobok med Törnrosa på engelska med vackra, målade bilder.

Hallmarks julgransprydnader med Disneys alla princessor. (Nu är denna bilden lite dålig eftersom det var svårt att ta en bra bild på den inplatsade förpackningen samt att kartongen tyvärr gick lite sönder i resväskan; Den var hårt packad.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

