Jeannas Universum

13 november 2011

Jag bjuder på lite naket…

Filed under: Boys/Men — Jeanna @ 03:53

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om filmen ”Captain America” och googlade på Chris Evans för att visa bilder på hur bra de hade lyckats med specialeffekterna i börja på filmen då han är kort och jättesmal. Döm till min förvåning när en av de första bilderna jag fick upp var denna bilden. Jo, jag tyckte faktiskt att det var lite roligt och tar nu någon vid sig så får väl den personen helt enkelt blunda!

(Bild: http://hotdogsforallmeals.tumblr.com)

4 kommentarer »

  1. Alltså jag undrar bara en sak – hur gör de ett sånt här foto? Jag menar, eftersom han har stånd – får han runka en stund först då eller?😉

    Kommentar av Linnea — 13 november 2011 @ 20:26

    • Hur det går när det gäller fotografering vet jag inte (antagligen runkar killen i fråga?) men i filmer vet jag iallafall att de använder sig utav ”fluffers”. Dvs. en tjej vars enda uppgift är att se till att killen får och behåller sitt stånd med tex avsugning… (Denna tjejen är inte själv med i filmen som porrskådis utan gör sitt arbete vid sidan om i kulisserna.

      Kommentar av Jeanna — 14 november 2011 @ 04:14

  2. Iiiiuuuu säger jag bara…. =O

    Kommentar av Linnea — 19 november 2011 @ 22:59

    • Hihihi…😉

      Kommentar av Jeanna — 22 november 2011 @ 03:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

