Jeannas Universum

13 november 2011

Önskelista

Filed under: Gifts — Jeanna @ 03:26

Jag följer Cissis fotspår och skriver en önskelista till jul på bloggen. Jag har grubblat och grubblat och kan bara komma på två saker som jag önskar mig:

Jag börjar med den enda sak som jag önskade mig i julklapp förra året…men inte fick, så jag gör ett nytt försök i år: Den nya utgåvan av bibeln, gärna både nya och gamla testamentet (tack) men ska det väljas så får det bli nya testamentet.

En pastamaskin.

I utbyte utlovas generösa och kärleksfulla inköpta presenter som jag lovar kommer göra innehavaren glad! (Som sagt: Jag har ju redan alla mina julklappar inköpta så jag kan lova ”guaranteed satisfaction”.)

2 kommentarer »

  1. Pastamaskin är fantastiskt. De väger bly, men jag skulle tro att de håller i evigheter:) Vi använder inte vår såvärst ofta, av frklarliga skäl, men de gånger vi har testat har vi blivit mkt nöjda! Det går så himla snabbt o lätt!

    Kommentar av Cecilia — 15 november 2011 @ 07:04

    • Jag har aldrig provat att göra pasta själv men vill gärna göra det samt att det förmodligen blir så mycket godare än det man köper i affären. (Och jag är ju en sann pastaälskare!)

      Kommentar av Jeanna — 15 november 2011 @ 11:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

