Jeannas Universum

16 november 2011

Bröllopsklädsel

Filed under: Clothing, Wedding — Jeanna @ 11:41

På lördag ska jag på bröllop. Från början var jag ”endast” bröllopsfotograf men jag är nu även inbjuden att stanna kvar på festen efteråt. (Tack för det säger jag!) Eftersom jag lider av pippi-på-fina-klänningar-syndromet älskar jag sådana här högtider men tyvärr är det inte långklänning som gäller på detta bröllopet.

Ni som ska till bröllopet med mig kommer att få se mig inklämd i en blå, axelbandslös, amerikansk cocktailklänning  (ihandlad på TJ Maxx i Springfield). Mammas kommentar när hon såg den var ”Jag tycker den påminner om en kängru”. (Nu låter det där hemskare än vad klänningen egentligen är; Mammas kommentar beskriver endast hur klänningen är sydd med en massa veck tvärs över.

Förmodligen kommer jag även att gå all out och då ni även pynta mig i strass (jag är ju jag) samt fjädrar på vissa utvalda ställen.

Så kära vänner…nu vet ni vad ni har att förvänta er på lördag.

2 kommentarer »

  1. Låter sannerligen spännande!!!😉 Och btw- I lööööööööööööv TJ Maxx!!!😀 Kram

    Kommentar av Susanne — 17 november 2011 @ 02:50

    • Tack! (Ska se ifall en bild på min utstyrsel dyker upp här framöver.) Jag lööööv TJ Maxx 2!😀

      Kommentar av Jeanna — 17 november 2011 @ 07:11


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

