Jeannas Universum

22 november 2011

Fotografjobb

Filed under: Photography, Wedding — Jeanna @ 14:50

Sedan jag kom hem ifrån USA har jag blivit inbokad på tre nya bröllop sommaren 2012 (ett är dessutom väldigt långt ifrån Blekinge). För någon som inte gör reklam för sig själv känns det toppen! Folk som känner folk har rekommenderat mig till vänner och bekantar och ryktet har börjat spridas.  Därutöver har jag även fått in flertalet poträttbokningar den närmsta tiden vilket även det känns jättekul. Tack alla ni!

De tre nya bröllopsbokningarna i kombination med de jag redan har bokat i den kommande våren och sommaren gör att jag kommer ha fullt upp nästa år. Just nu har jag tex tre bröllop inbokade tre helger i rad… Och jag som skulle resa en massa nästa år hade jag tänkt, äh nej…det lär nog inte bli så. (Fast, mamma och jag planerar en bucket-list-resa nästa år och vid den tidpunkten tänker jag i alla fall inte boka in något…)

Inte illa pinkat av en trähäst!

 

8 kommentarer »

  1. Vad bra! Där ser man hur effektivt mun-till-mun är=) Och Jag rekommenderar dig flitigt;)

    Kommentar av Emma — 22 november 2011 @ 17:51

    • Åh, vad söt du är, Emma! Tack kära du!

      Kommentar av Jeanna — 22 november 2011 @ 20:15

  2. Vad roligt =) Ska bli kul att träffa dig vid julen och gå igenom våran dag =)

    Kommentar av jenna — 23 november 2011 @ 08:48

  3. Vad roligt Jeanna!🙂 Glädjs med dig!

    Kommentar av Susanne — 26 november 2011 @ 12:22

    • Tack kära du!!!

      Kommentar av Jeanna — 29 november 2011 @ 20:54

  4. Vad roligt för dig, grattis!! =)

    Kommentar av Linnea — 30 november 2011 @ 22:02

    • Tack, kära du!

      Kommentar av Jeanna — 1 december 2011 @ 19:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

