Jeannas Universum

30 november 2011

Bildlek

Filed under: myself and I — Jeanna @ 11:11

Det cirkulerar en ny bildlek som jag provade på:
1. Öppna Google bildsökning.
2. Skriv in ditt förnamn.
3. Titta på den första bilden…
4. Så kommer du att se ut om 20 år.

(Bild: top-people.starmedia.com) Den första bilden som dök upp under en sökning på ”Jeanna” var på porrskådisen Jeanna Fine. Tydligen kommer jag att ha ont om pengar om 20 år och jag kommer inte ens att ha råd att köpa BH utan kommer att få gå runt och hålla mina tuttar i händerna… Cissi: Jag hoppas att du då kan vara lite generös och skänka mig en BH!

2 kommentarer »

  1. hahaha det var lite komiskt! tycker ändå ”du” kommer vara riktigt snygg om 20 år!!!
    Kram

    Kommentar av Marina — 2 december 2011 @ 20:04

    • 🙂🙂🙂

      Kommentar av Jeanna — 10 december 2011 @ 06:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

