Jeannas Universum

1 december 2011

Celinas doppresent

Filed under: Celina, Family, Gifts, Photography — Jeanna @ 19:27

Ni som läste min blogg för tre år sedan vet att Lukas fick tre förstoringar på honom och pappa Jamie av mig i doppresent. (Dessa var tagna i hemlighet och bara och jag och Jamie kände till dom.)  När Celina döptes fick hon nu likadant; tre svartvita förstoringar på henne och mamma Cissi. Jamie kände inte till dom och i hemlighet har han frågat när vi skulle ta bilder på honom och Celina men oj oj oj vad mycket jag har haft att göra! -Inte har jag hunnit med att fotografera dom!

Ni skulle se Jamie uttryck när han nu öppnade presenten och såg bilderna på Celina och Cissi. ”När har ni gjort det här?”

4 kommentarer »

  1. Jätte fint Jeanna, både foton och gesten… bilder på son och far och bilder på dotter och mor. Kommer betyda mycket för dem i framtiden och säkert bli föremål för närmare granskning i att hitta likheter till sin förälder.

    Kommentar av Linda B — 1 december 2011 @ 20:45

    • Jag tackar och bugar för de orden, Linda!

      Kommentar av Jeanna — 2 december 2011 @ 13:45

  2. Jättefina bilder!

    Kommentar av Maria — 4 december 2011 @ 08:35

    • Tack S-M!😀

      Kommentar av Jeanna — 10 december 2011 @ 06:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

