Jeannas Universum

2 december 2011

Lukas och flickorna

Filed under: Family, Lukas, TV — Jeanna @ 13:43

Igår vad jag på Hasselbacken och hälsade på. Medan Cissi lagade mat framåt kvällen ville Lukas titta på ”flickorna” (Top Model) på TV. I mitt knä satt han sedan och tittade på modellerna, som serien handlar om, och kommenterade tjejerna. ”Hon är söt”, sa han när en av de blonda flickorna visades och denna tjejen fick konstant ”sötstämplen” av Lukas. ”Hon var RIKTIGT söt!”, sa han när en korthårig tjej med rött hår hade blivit sminkad och skulle fotograferas. Men det roligaste av allt var att hans kommentar till flera utav tjejerna var ”Hon är gammal!” (Tyra Banks fick bland annat denna stämpeln av Lukas). Eftersom tjejerna i serien är mellan 18-23 (tror jag) frågade jag Lukas om han tyckte att jag också var gammal? ”Nää!”, svarade Lukas.

Jag tror nog att Lukas kommer att bli en liten tjejtjusare när han blir äldre.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

