Jeannas Universum

10 december 2011

Sean connery pratar japanska

Filed under: Humor, Videos — Jeanna @ 08:06

Som ni vet har jag förut här på bloggen klagat på att vissa skådespelare har samma dialekt oberoende av vilken roll de spelar. Däribland har jag nämnt Sean Connery. Nu sist jag var i USA tittade B och jag på Craig Fergusons Comedy Special och han tog upp samma sak; När han kom till biten med att Sean Connery pratar japanska i filmen ”Rising Sun” skrattade jag så att jag fick ett astmaanfall… (Tyvärr hittade jag inte hela klippet i en video och delen med japanskan är tyvärr både dålig bild och dåligt ljud.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

