Jeannas Universum

12 januari 2012

Jake Owen i högtalarna

Filed under: Music, Videos — Jeanna @ 04:13

Mitt ”schizofrena jag” har den senaste tiden allt mer tagits över av min inre sydstatstjej; En roll som jag känner mig ypperligt  bekväm i. Country i alla dess formen har som en av följderna strömmat ur mina högtalare och drömmar om ett countryliv på andra sidan Atlanten, ja…de finns där hela tiden. Jag tror att mitt autentiska själv hör bästa hemma där på landet i USA i ett naturskönt område och jag hade inte haft något emot att bo på en ranch med en cowboy till man.

Tills de där drömmarna slår in bjuder jag  på lite Jake Owen: En  artist som jag lyssnat mycket på den senaste tiden.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

