Jeannas Universum

19 januari 2012

Spray tan gone crazy?

Filed under: Awards, Celebreties — Jeanna @ 19:45

Det måste ha sålts stora lass med spray tans i Los Angeles inför årets Golden Globe awards i förgår; Jag har då aldrig förr sett så många solbrända skådisar vintertid, och speciellt männen! Varenda manlig skådespelare var ofantligt solbränd!

För att ta några exempel…

Rob Lowe (som faktiskt var ovanligt snygg i år) riktigt lyser solbränna brevid Julianne Mooore...

…och likaså gör Zachary Levi brevid Yvonne Strahovski.

4 kommentarer »

  1. Nja säger jag… inget jag gillar precis. Julianne Moore är ju så snygg och ser mkt mer hälsosam ut!

    Kommentar av Linnea — 22 januari 2012 @ 19:35

    • Men visst gör hon det! Jag förstår inte riktigt den där spruta-sig-själv-jättebrun grejen…

      Kommentar av Jeanna — 2 februari 2012 @ 10:39

  2. Vad trevligt att kvinnorna har slutat färga sig själva orange! Hoppas att karlarna också lägger av, så snart som möjligt:)

    Kommentar av Cecilia — 25 januari 2012 @ 21:45

    • Jag håller med dig, Cissi!

      Kommentar av Jeanna — 2 februari 2012 @ 10:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

