Jeannas Universum

2 februari 2012

Lite kort…

Filed under: myself and I — Jeanna @ 10:32

Som ni märker har jag inte mycket tid över till att blogga, men jag ska (kanske) försöka bättra mig på den punkten. Ännu sämre är jag på att läsa alla eras bloggar och det ber jag om ursäkt för! -Jag har bara inte tid och när jag väl har en stund över så brukar det bli att jag hitta på något annat… Jag ska dock försöka bättra mig även där!

Så lite i korthet vad som har hänt sedan sist.

Jag jobbar fortfarande väldigt mycket. -Mitt eget val iofs (eftersom jag själv bestämmer när, var och hur jag vill jobba) men jag jobbar hellre än att sitta hemma och rullar tummarna. Men var inte oroliga eftersom jag kommer att vara ledig längre fram .

Jag har börjat gå på LCHF och kommit igång med min träning igen. (Tack till Cissi S för alla tips, idéer och inspiration).

För ett par veckor sedan var jag på dejt. Killen var söt och trevlig på alla sätt och vis men han var bara inte för mig… Jag kan väl erkänna att det finns kanske en annan kille i kulisserna som lurar, men, tja…vi får se vad som händer där. Jag vet inte riktigt… (Mer än så säger jag inte om det nu.)

Naturligtvis har det hänt mycket mer än så men vi håller oss där så länge.

 

 

2 kommentarer »

  1. Ingen fara, alla behöver vi mer personlig tid borta ifrån datorn ibland… Lycka till med LCHF och kom ihåg: Om något inte funkar för dig, bara ändra det:)

    Kommentar av Cecilia — 7 februari 2012 @ 14:29

    • Det funkade inte för mig, men jag ska till doktorn först (du vet varför) i nästa vecka så får vi se vad som händer efter det.

      Kommentar av Jeanna — 16 mars 2012 @ 03:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

