Jeannas Universum

5 mars 2012

Mörka nätter

Filed under: Interior Design — Jeanna @ 00:00

Vintern är slut, i alla fall i kalendern och jag hade inte kunnat vara gladare över situationen. Jag är inget fan av vintern och jag är tacksam över att den detta vinterhalvåret har varit mild och snölös i förhållande till de senaste två åren. Här i min bostadsort har det inte alls varit mycket snö  (jag har bara fått skotta en gång i år!!!) och till största delen har det varit barmark.

Trots min avsky till kylan och snön vintern för med sig, gillar jag ändå (ibland i alla fall) dess mörka nätter då man kan sitta och mysa med mysbelysning och tända ljus.

2 kommentarer »

  1. Ja, det är faktiskt ganska mysigt. Själv gillar jag ju snö och kallt – mer och mer faktiskt. Men nu vill jag gärna ha vår, var sak har sin tid!

    Kommentar av Linnea — 8 mars 2012 @ 13:31

    • Även om jag personligen inte gillar snö och kyla så är det ju en förutsättning för att kunna uppleva våren och hösten, och de årstiderna gillar ju jag.🙂

      Kommentar av Jeanna — 16 mars 2012 @ 03:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

