Jeannas Universum

5 mars 2012

New York i mitt kök

Filed under: Interior Design — Jeanna @ 00:52

Av Inga och Margith fick jag i födelsedagspresent bland annat dessa NYC-krokar. Margith hade hittat dom och tyckt att det var så ”Jeanna” och visst hade hon rätt! Passande nog behövde ja nya handdukskrokar till mitt kök så nu har jag satt upp dom där och jag kommer att tillägna mitt kök till New York; Väggdekorationen som jag har där ska bort och istället ska jag förstora och rama in lite av mina NYC-bilder från förra året.

Nu ska vi se, mitt hus är väldigt USA nu, Mitt kontor är Hollywood, min gästrum är New England, köket ska bli New York City; Jag ska göra om i mitt sovrum och mitt vardagsrum, undra vad jag ska vilja för amerikansk stat/stad till dom rummen?

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

