Jeannas Universum

16 mars 2012

Med dinglade ben på Mount Snow

Filed under: America, Seasons, Travelling, Vermont — Jeanna @ 05:02

I höstas åkte jag och B till Vermont för att jag skulle få uppleva lönnträdens skiftningar (något som jag har haft på min lista att göra innan jag dör). När vi kom till skidorten Mount Snow visade det sig att det där var en Beerfest i fullgång och öl dracks till höger och vänster. Mot slutet av kvällen beslutade vi  oss för att ta skidliften upp till toppen av berget och under färden mötte följande oss: Ett gäng sittandes i liften med öl i handen utan att ha dragit ner säkerhetsspännet. -De satt där lulliga och dinglade med benen och hade hur lätt som helst kunnat trilla ur. Jag kan säga att jag fick lite smått panik och ångest åt dom!

Killarna var helt oberörda…

…över att de hur lätt som helst hade kunnat trilla ur; Det hade trots allt varit lite höjd på fallet i så fall.

2 kommentarer »

  1. Fin höstvy – tänk vad vackert det är på hösten ändå!

    Kommentar av Linnea — 16 mars 2012 @ 17:42

    • Jag älskar verkligen oktober månad, det är så vackert med alla höstfärger. Så påminner jag mig själv om att jag då inte ska gnälla över vintern för hade vintern inte funnits så hade jag ju inte fått uppleva den vackra hösten.🙂

      Kommentar av Jeanna — 20 mars 2012 @ 10:27


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

