Jeannas Universum

23 mars 2012

Tjejkväll

Filed under: Dining, Friends, Movies, Videos — Jeanna @ 13:38

Igår hade jag och 6 andra tjejer/kvinnor ”tjejkväll” och var ute och åt på ”Black and White” och sedan blev det bio med ”Kvarteret skatan”. Maten var väldigt god och filmen var helt okej; Man skrattade en massa även om filmen mot slutet inte alls var lika bra som början. Eller, slutet var till och med faktiskt på gränsen till dåligt. Gillar man serien ”Kvarteret Skatan” så kommer man väl att gilla filmen också, det är samma sorts humor även om jag anser att serien är en aning roligare. Jag saknade även Anna Blomberg som tyvärr inte var med i filmen.

Jag valde att mumsa i mig en plankstek på fläskfilé. Gott, men jag orkade inte äta upp hela.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

