Jeannas Universum

27 mars 2012

Trädgårdspyssel

Filed under: Flowers, Garden — Jeanna @ 20:10

I förra veckan började jag vårstäda i trädgården; Jag var ute i två dagar och pysslade och planterade bland annat 70 st penséer runt mina prydnadsträd på framsidan. Idag har jag också varit ute och pysslat men har då mest ägnat tid till att så en massa fröer: Jag satt där i 21 gradig värme i kortärmard tröja på gräsmattan och pillade med mina fröpåsar. -Vem hade kunnat tro att man skulle kunna göra det här i slutet på mars månad?

Ljusblålila penséer pryder nu marken runt mina prydnadsträd på framsidan.

 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

