Jeannas Universum

2 april 2012

Långweekend ute i Europa

Filed under: Travelling — Jeanna @ 11:51

Efterfyra  härliga dagar i Wien och Bratislava (Slovakiens huvudstad) har vi nu kommit tillbaka till Sverige. Jag, fyra andra kvinnor samt kusin Anna och hennes André har vart med och jag tror att jag kan prata för oss alla när jag säger att det varit både trevligt och roligt.

Vi har åkt med Blekinge Flyg och det har varit så smidigt att kunna flyga ut i Europa  ifrån Kallinge. Jag håller med spänning ögonen öppna efter deras nya resmål till hösten och hoppas att det blir en stad som börjar på D (jag och M har beslutat att boka på direkten).

Ett propellerplan tog oss ifrån Kallinge hur smidigt som helst till Bratislava…

…och så tillbringade vi tre dagar i Bratislava…

…och en dag i Wien.

 

2 kommentarer »

  1. Hoppas ni hade härligt =)

    Kommentar av Petra — 19 maj 2012 @ 08:12

    • Det var härligt och jag hade bland annat en av de roligaste utekvällarna i mitt liv tillsammans med Susanne, Anna och André.🙂

      Kommentar av Jeanna — 12 juli 2012 @ 17:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

