Jeannas Universum

28 juni 2012

Missing in action

Filed under: Blog — Jeanna @ 23:53

Jaa! Jag vet! Jag har varit usel på att blogga! Men jag har haft fullt upp (som vanligt) och så har jag faktiskt inte haft lust. Eller lust och lust, jag har egentligen haft en massa att skriva om men har ändå inte haft lust att sätta mig framför datorn när jag väl ha varit ledig. Men nu ska jag skärpa till mig och försöka slänga in lite inlägg ett par gånger i veckan iallafall; För tro mig, jag kommer att ha mycket att berätta och dela med mig utav framöver. Men…första ska ni få en liten ”recap” av mitt liv de gångna 3 månaderna.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

