Jeannas Universum

12 juli 2012

Fem dagar i Dublin

Filed under: Ireland, Travelling — Jeanna @ 16:52

I början på juni var jag och ”M” fem dagar (måndag-fredag) i Dublin och dess omnejd. Jag har varit där lite snabbt för några år sedan men denna gången fick jag en  djupare inblick i staden och allt som den har att erbjuda och jag är numera ett fan av den gröna öns huvudstad. Den är en vacker och mysig stad och människorna där är härliga, öppna och hjälpsamma, maten är god och det finns ett stort utbud av shopping.

Numera älskar jag Irland! Vilket vackert land det är!

Den välkända puben ”The Tempel Bar”.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

