Jeannas Universum

25 juli 2012

Kentkonsert

Filed under: Concerts — Taggar: — Jeanna @ 08:49

I onsdags i förra veckan (18 juli) tittade jag tillsammans med Susanne och Lotta på Kentkonseten på torget i Karlshamn. Nu är jag inget jättefan av Kent men jag tycker det är helt okej i så där ren allmänhet, men…de var riktigt bra live! Jag är väldigt positivt överraskad!

Jag måste även passa på att deklarera att jag är totalt kär i deras ljussättning, den var grymt snygg! Den är svår att förklara om man själv inte har sett den men jag ska framöver försöka lägga upp lite bilder. (Nu hade jag ingen kamera med mig in utan tog bara bilder med min Iphone så kvaliteten är ju inte den bästa.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

