Jeannas Universum

25 juli 2012

Nypotatis och sås

Filed under: Cooking, Pelle — Jeanna @ 09:08

Jag har ny favoritmat: Pelles mat! Nu skryter jag om mannen min, men han ÄR fenomenalt duktig på att laga mat! -Allt han rör vid förvandlas till gudomligt mums mums. För några dagar sedan tex tog vi upp lite nypotatis och till de lagade Pelle en sås som smaksattes med bland annan advocado och lime och det var så jäkla gott till potatisen, en riktig härlig sommarsmak!

Nu är jag själv hyfsat bra på att laga mat, men jag kommer inte i närheten utav vad Pelle kan göra! (Ni som kommer på min sommarfest får prova på hans kokkonster.)

Jag tror att jag framöver får hålla mig till att imponera med mums mums när det gäller bakning.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

