Jeannas Universum

17 augusti 2012

Väldigt sporadiskt

Filed under: Blog, myself and I — Jeanna @ 01:24

Jag har egentligen så mycket att dela med mig utav, både i bilder i text. Jag önskar nästan att jag kunde tvinga mig själv att sätta mig ner 30 minuter varje dag och klottra ner mina tankar och lite händelser från den gångna dagen, men tyvärr så tar jag mig inte tid till det. Som mitt liv är just nu tar jag mig inte ens tid att titta på TV (vilken jag knappt har gjort på hela sommaren). Eller om jag säger så här: Jag har inte ens hunnit följa ”So you think you can dance” nu i sommar och då är det tidsbrist i mitt liv! (Jag såg visserligen gårdagens avsnitt med det var undantaget som bekräftar regeln.

Nu i sommar har jag valt att prioritera annat i mitt liv och blogg och TV och liknande har kommit i skymmundan för mitt liv med min käraste, min ”gamla” och min ”nya” famil samt mina  jobb. Jag har helt enkelt valt att leva i sommar även om jag egentligen som sagt hade önskat att jag hade klottrat ner lite varje dag för jag har lärt mig mycket nytt i sommar och jag har fått vara med om mycket.

Framöver kommer jag att försöka uppdatera bloggen men just nu får ni hålla till godo med dessa korta rader medan jag är iväg med min kamera på diverse uppdrag.

2 kommentarer »

  1. Åh jag känner precis likadant men har försökt komma igång igen! =) Jag håller tummarna för att du ska hitta lite tid som ligger och skräpar någonstans! Kram

    Kommentar av Linnea — 17 augusti 2012 @ 14:05

    • Idag har jag försökt lite iallafall😉

      Kommentar av Jeanna — 23 augusti 2012 @ 14:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

