Jeannas Universum

29 augusti 2012

Opersonligt

Filed under: Blog, myself and I — Jeanna @ 14:55

Min blogg är numera och kommer att förbli något opersonlig (på obestämd tid). Mestadels kommer jag att lägga upp bilder och bidra med lite allmänna inlägg med att dela med mig av mitt liv på djupet just nu (och under den gångna sommaren) är något som jag varken kan eller vill göra. Mina nära och kära vet och för mig räcker det med det. Och till er som hade hoppats på att få en djupare inblick i mitt liv, får väl helt enkelt sluta läsa min blogg ett tag…

Jag är dock en optimist och tror att motgångar och tråkigheter i ens liv i slutändan leder till något gott och att det alltid finns något att lära. Jag tänker inte ge upp… Jag tänker tillåta mig att gråta en skvätt om det behövs och skrika ut min frustration om jag skulle behöva det och hoppas på att det snart finns ett ljus i tunneln.

(Jag är INTE ute efter sympatiska kommentarer på detta inlägget utan är endast ute efter att lämna en förklaring till varför min blogg nu mer eller mindre har förvandlats till en bildblogg.)

2 kommentarer »

  1. TIE Institute

    Opersonligt | Jeannas Universum

    Trackback av TIE Institute — 15 mars 2015 @ 12:46

  2. geoiptool.De

    Opersonligt | Jeannas Universum

    Trackback av geoiptool.De — 5 juli 2015 @ 16:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

