Jeannas Universum

6 september 2012

80-tals fin

Filed under: Clothing, Make up, Party — Jeanna @ 12:24

I helgen bjöd kusin Anna och hennes André in till kräftskiva med 80-tals teama. -Där det är 80-tal, där är fröken Jeanna! Jag fullkompligt älskar 80-talet!

Det var fram med en rockperuk, ett diadem med cerise fjäderbrodyr och florspets, cerisa näthandskar, cerisa benvärmare, rosa tyllkjol och rosa strumpbyxor; jag kände mig som en riktigt 80-talsbrud när jag åkte iväg. (Emma tyckte jag såg häftig ut och Lukas att jag var fin.)

Tack Anna och André för en trevlig och rolig kväll och för att ni gav mig chansen att få en dos 80-tal i mitt liv! Anna: Jag tror jag skrattade så mycket stundtals så jag höll på att kissa ner mig!

 

En bild tagen med med Iphone innan jag åkte iväg. (Jag har tyvärr ingen helfigursbild att visa.)

Ögonskuggor a la 80-tal användes naturligtvis!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

