Jeannas Universum

6 september 2012

Ny frisyr

Filed under: myself and I — Jeanna @ 13:01

I måndags klippte jag av mitt långa hår.  Jag hade egentligen bara planer på att klippa topparna och att klippa lugg men sedan när jag satt där i frisörstolen tänkte jag ”Vad tusan” och fick ett spontant ryck och klippte av alltihop.

Jag bjuder på lite Iphone bilder.

Håret före och efter klippningen: Det var en hel del som åkte av.

Min nya frisyr i sin naturliga, lockiga form. (Eftersom jag har lockigt hår brukar frisören platta det innan klippning för att det ska vara lättare att klippa.)

4 kommentarer »

  1. Så himla fint det blev – hade gärna haft den frisyren – älskar färgen och lockarna!

    Kommentar av Linnea — 6 september 2012 @ 20:02

    • Tack så jättemycket, Linnea! Jag blev själv nöjd med det. Och lockarna och färgen älskar jag själv också.🙂

      Kommentar av Jeanna — 7 september 2012 @ 09:34

  2. blev jättefint Jeanna! skönt med lite kortare hår även om det kanske är svårt med lockarna!
    Hoppas du mår bättre nu och att medicinen funkar! Sköt om dig!
    Kramar

    Kommentar av Marina — 8 september 2012 @ 06:51

    • Tack Marina!
      Levaxinet har börjat hjälpa och jag har börjat gå ner i vikt.🙂

      Kommentar av Jeanna — 5 oktober 2012 @ 11:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

